純個人不負責講評:

這首個呢~是偶然間聽到的
CHOAS不錯
很有引人入勝的感覺
或許曾經經歷過一段愛情的人
能感同身受!
推薦!

歌詞:

Always          Bon Jovi

This Romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up
It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you, I give up

Now I can't sing a love song
Like the way its meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, thats just me

*And I will love you, baby - always
And I'll be there, forever and a day - always

I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
I know when I die, you'll be on my mind
And I love you - always

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh, some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I'd give to run my fingers through your hair
Touch your lips, to hold you near
When you say your prayers, try to understand
I've made mistakes, I'm just a man

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I wish I was him, that those words were mine
To say to you till the end of time

And I will love you, baby - always
And I'll be there, forever and a day - always

If you told me to cry for you, I could
If you told me to die for you, I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you

Well, there ain't no luck in this loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams and our old lives
We'll find a place where the sun still shines (*)


永 遠        邦喬飛合唱團

羅密歐在滴血
但妳看不到他的血
只是一些感覺
被這隻老狗喚起
妳離開後一直下雨
我快被雨水淹沒
妳知道我曾經是個戰士
但沒有了妳,我放棄了

現在我不能再像以往
把情歌唱得那麼動聽
好吧,我想我不再那麼完美
但親愛的,那就是我

我會愛妳,寶貝──直到永遠
我會在妳身邊,比永遠還多一天

我會陪妳直到星星不再照耀
直到天塌下來,直到每句話不再動聽
我知道當我死去時,妳會永遠在我心中
我愛妳──永遠愛你

現在妳留下的照片
只是另一個人生的回憶
有些讓我們笑,有些讓我們哭
其中之一讓妳必須離去
我該如何才能再撫摸妳的秀髮
再碰妳的唇,再把妳抱緊
當妳祈禱時,試著去了解
我曾經犯錯,但我只是個凡人

當他抱緊妳,當他拉近妳
當他說出妳曾經想聽的話
我希望我是他,這些話是我能說的
告訴你我會陪妳直到時間的盡頭

我會愛妳,寶貝──直到永遠
我會在妳身邊比永遠還多一天

如果你要我為妳哭泣,我能夠
如果你要我為妳而死,我願意
看著我
我願為妳付出一切
只為了對妳說這些話

好吧!在老千灌鉛的骰子裡沒有任何運氣
但假如妳再給我一次機會
我們可以找回以前的夢和從前的生活
我們會找到一個陽光依然燦爛的地方
arrow
arrow
    全站熱搜

    youwei3 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()