中英文歌詞


Stop & Stare 停下来,注視周圍



This town is colder now.這個小鎮的天氣變涼了

I think it's sick of us 我想,我們也變的脆弱了.

It's time to make our move 是時候離開了.

I'm shakin off the rust 我已經把鐵銹除掉了

I've got my heart set 我也下了決心.

on anywhere but here 離開這裡,去其他任何地方.

I'm staring down myself 低下頭,想想自己

Counting up the years 回憶這些年月

Steady hands, just take the wheel... 把手放好,讓車輪開始轉動.....

And every glance is killing me 每一個回憶的片段都讓我震撼.

Time to make one last appeal... 是時候做最後的總結

For the life I lead 為自己主宰的生活.




Stop and stare 停下来,注視周圍

I think I'm moving but I go nowhere 我想我已經走遠了,不過我哪裡也没去

Yeah I know that everyone gets scared 是的,有些人對此感到害怕.

But I've become what I can't be 但是,我已經不能控制自己。

Oh...Stop and stare 噢.停下来,注視周圍.

You start to wonder why you're here not there 你開始去思考,為什麼你在這里,而不是在那里。

And you'd give anything to get what's fair 你付出了一些,去了解公平是什麼.

But fair ain't what you really need 但是,你不是真的需要公平.

Oh, can u see what I see 喔,你明白我說的吗?




They're tryin to come back 他們會嘗試回来.

All my senses push 我所有的理智在挑衅

Un-tie the weight bags 放下重重的行李.

Sometimes now I never thought I could... 有时候,就是現在,我從来没想過我可以.....

Steady feet, don't fail me now 堅定的腳步,不要辜負自己了.

Gonna run till you can't walk,走吧,直到用完所有的力氣.

But something pulls my focus out 但偶爾有些東西把重心轉移離去.

And I'm standing down... 我只好停在原地.
arrow
arrow
    全站熱搜

    youwei3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()